شاید شما هم جزو افرادی باشید که با بیماری های مقعدی مثل بواسیر دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال راه حلی مطمئن و قطعی برای پایان دادن به مشکل خود هستند.رقابت تنگاتنگ است و انتخاب بهترین ها قطعا می تواند دشوار و تعیین کننده باشد. مثل انتخاب بهترین کلینیک درمان بواسیر. این موضوع را دوستانی که به دنبال چنین موضوعی هستند بهتر متوجه می شوند. دو مجموعه ی درمانی تخصصی را در زمینه ی تشخیص و درمان بواسیر برای معرفی و نقد انتخاب کرده ایم که کاملا متفاوت و منحصر به فردند. اگر به دنبال بهترین کلینیک درمان بواسیر هستید شاید بتواند پایانی برای جستجوهای شما باشد:

ایران کلینیک و کلینیک نوین

با گسترش و رواج زندگی شهر نشینی مشکلات و بیماری های تازه ای به وجود آمده است که تا پیش از این رد پای هیچ کدام از آنها در کتب طب سنتی دیده نمی شود و این یعنی یک اپیدمی گسترده و غیرمنتظره در حال وقوع است. افراد شاید از بیان بیماری هایی مثل دیابت و بیماری های قلبی هیچگونه ترس و خجالتی نداشته باشند و راحت درباره ی آنها حرف بزنند و به سراغ پزشک بروند ولی هرگز از بیماری های مثل بواسیر و شقاق حرفی نمی زنند. به عبارت دیگر نام بیماری ها مقعدی بیشتر شبیه به یک تابو و خط قرمز شده است تا نام یک بیماری.

آیا می دانید بیماری های مقعدی کدام بیماری ها را شامل می شود؟

بواسیر چیست؟ بیماری های مقعدی حوزه ی وسیعی از بیماری ها هستند که در بافت های گوناگون ناحیه ی مقعد به وجود می آیند. این بیماری ها که با نام بیماری های نشیمنگاه هم شناخته می شوند در 4 دسته ی زیر تقسیم بندی می شوند:

بواسیر (هموروئید) شقاق ( فیشر مقعدی ) کیست مویی یا سینوس پیلونیدال فیستول مقعدی

بواسیر که با نام علمی هموروئید هم شناخته می شود در اثر کشیدگی و پارگی رگ های دیواره ی مقعد به وجود می آید. عواملی مثل یبوست و زایمان طبیعی سخت می تواند فشار بیش از اندازه ای به دیواره ها و بافت های ناحیه ی مقعد وارد کند. در اثر این فشار قوق العاده شدید تمامی بافت های دیواره ی مقعد از جمله رگ ها تحت کشش شدید قرار می گیرند و نتیجه ی این امر از هم گسیختگی و تورم رگ ها و ایجاد بواسیر است. عاملی که در ایجاد این بیماری نقش اصلی را ایفا می کند فشار است و یبوست یکی از قوی ترین عوامل ایجاد این بیماری شناخته شده است.

مشاهده کامل این مطلب در سایت آسمونی: https://www.asemooni.com/posts/345649/iran-clinic

شنبه 1 شهریور 1399
بؤلوملر :